Ghid de cumpărături
POLTICA DE RETUR
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar Clienților persoane fizice. Toate termenele incluse în acest articol se interpretează drept termene exprimate în zile calendaristice.
Clientul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 de zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expira în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Clientul intra în posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Clientul comandă printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care Clientul intra în posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrarii unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara urme de utilizare, spalare, murdarire, etc).
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi tip de transport cu care s-a efectuat expedierea. Returnarea se face numai dupa notificarea in scris si primirea acordului de retur. AMPRENTA CONCEPT STORE SRL va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data primirii coletului returnat.
Nu se primesc colete retur cu plata ramburs, contravaloarea produselor fiind achitata prin mandat postal sau prin virament bancar. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de catre firma noastra.
NU TRIMITEȚI un produs pentru schimb/retur înainte de a ne înștiința telefonic sau pe e-mail. Coletele trimise fără înștiințare telefonică nu se vor ridica și se vor întoarce la Dvs! Nu uitați că, pentru returnarea oricărui articol, aveți nevoie de factură.
Livrarea produselor se face la adresele specificate de client. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitată de către client, nu se rambursează.
În toate cazurile, cheltuielile de returnare / re-expediere vor fi suportate de către client, excepție făcând situațiile în care livrarea s-a efectuat greșit din vina AMPRENTA CONCEPT STORE SRL, situație în care AMPRENTA CONCEPT STORE SRL va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, în cazul livrării unor produse necomandate, cheltuielile de returnare sunt în sarcina AMPRENTA CONCEPT STORE SRL.
Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite oricărui client în cazul nelivrarii sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de AMPRENTA CONCEPT STORE SRL de la acest client.
Clientul are dreptul să opteze o singură dată pentru returnarea și/sau înlocuirea unui produs, prevedere aplicabilă și în cazul renunțării la cumpărare, fără justificarea motivului. În cazul în care înlocuirea se face cu un produs similar, clientul va suporta și eventualele diferențe de preț. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
Pentru a solicita un retur al unuia sau mai multor produse comandate, trimite-ne o solicitare pe adresa de e-mail de mai jos, în care să ne specifici numărul comenzii și al facturii, așa cum apare pe factura care a fost inclusă în coletul tău sau varianta electronică trimisă pe adresa ta de e-mail. După acest pas, vom prelua cererea ta și o vom soluționa în cel mai scurt timp posibil.
In cazul in care Clientul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur. In cazul in care Clientul/Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 zile de la data informarii Vanzatorului de catre Client asupra deciziei sale de retragere din Contract.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Clientului;
- pentru Comenzile achitate cu ramburs/iTransfer, prin virament bancar, prin emitere de voucher electronic sau in numerar in showroom-urile eMAG, la alegerea Clientului;
- pentru Comenzile achitate prin numerar in magazine fizice, prin restituire numerar in aceeasi locatie, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
In cazul in care nu putem onora o comanda din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, va vom informa cu privire la aceasta situatie si vom rambursa sumele platite de catre Dvs. pentru aceste produse.
Sunt exceptate de la dreptul de retur urmatoarele:
- produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;
- produse care sunt deteriorate, cu pete sau rupturi ori susceptibile a se deteriora rapid;
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (precum lenjerie intima) si care au fost desigilate de Client;
- produse de ingrijire personala – din motive de protectie a sanatatii clientilor, aceste produse nu pot fi returnate decat daca nu au fost utilizate, desigilate sau testate.
- consumabile sanitare (masti de protectie, manusi, dezinfectant, etc.) – pot fi returnate doar daca sunt sigilate.